نوشته شده توسط : masoome

[img]https://bisungasht.com/items/items/1719/tub/Dry_Bridge_Market_1_bisungasht_560.jpg[/img]

 

 

 

یکی از مکان های بسیار عالی در تفلیس که می توان با کمترین قیمت ها ، سوغاتی و چیز های مختص تفلیس را خرید بی شک بازار دارای بریج تفلیس می باشد . اگر به دنبال سوغاتی های ارازن قیمت برای دوستان خود هستید در برنامه سفرتان حتما حتما درای بریج تفلیس را نیز جای دهید چرا که چیز های خاص و ارزانی پیدا خواهید کرد

در بازار بریج درای تفلیس پر از دست فروش های اشیای ارزان قیمت ، اشیا دست ساز ، سوغاتی های رنگارنگ مختص تفلیس ، جواهرات و همچنین عتیقه جات خاص می باشد . این بازارچه دست فروشی یکی از مکان های تفلیس می باشد که واقعا می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند . باید گفت در بین این بساط دست فروشان می توان چیزهای جالب و خاصی پیدا کنید عکس بگیرید و خاطرات خوشی را برای خود به یادگار بگذارید.

گفتنیست که این بازارچه قدمت دیرینه ای دارد و در گذشته و در دوران پرسترویکا در اوایل انقلاب تفلیس ، افرادی که دچار مشکلات مالی می شدند در این بازارچه وسایل خود را می فروختند تا بتوانند امرار معاش خود را در بیاورند . به مرور این بازاچه تبدیل به بازارچه کنونی شده است . در واقع در حال حاضر نه تنها وسایل دست دوم در این مکان پیدا می شود بلکه وسایل دست ساز مختص تفلیس ، عتیقه جات و ... نیز در این محل به خرید و فروش می رسد و محلی پر بازدید و شلوغ در طول روز می باشد . البته در آخر هفته ها بیشترین شلوغی در طول هفته را دارد . اگر شما هم از مسافران تور گرجستان هستید قطعا روز هایی غیر از آخر هفته ها را برای رفتن به بازار درای بریج اختصاص دهید تا بتوانید در آرامش بهتری و دور از شلوغی از این محیط دوست داشتنی لذت ببرید .

 در این بازار چه دست فروشان بساط خود را بر روی یک گلیم پهن کرده اند و همه تبلیغ اجناس خود را می کنند . نکته ای که باید حواستان باشد این است که اگر قصد خرید از دستفروشان را دارید تا می توانید چانه بزنید چرا که تا می توانند ، می خواهند به گردشگران اجناس خود را به قیمت بالا بفروشند . ............... تور دبی ، تور باکو ،  تور استانبول ، تور تفلیس ، تور لحظه آخری دبی ، تور لحظه آخری باکو ، تور لحظه آخری استانبول ، تور لحظه آخری تفلیس ، تور ارزان دبی ، تور ارزان باکو ، تور ارزان استانبول ، تور ارزان تفلیس بازار درای بریج تفلیس به میدان آزادی تفلیس خیلی نزدیک میباشد و تنها با 15-20 دقیقه پیاده روی می توانید به این بازارچه برسید . این بازارچه شلوغ و پر رونق همه ایام هفته از 10 صبح تا ساعت 17 باز می باشد .

 بی شک تمام مسافران تور تفلیس که برای گردش به تفلیس سفر می کند قطعا به این بازار چه سری می زنند و برای خود و دوستان و آشنایان خود سوغاتی های محلی تفلیس را می خرند .  

آدرس 

 Dry Market, Freedom Square, Tbilisi,Georgia

 

 [img]https://bisungasht.com/items/items/1719/tub/Dry_Bridge_Market_11_bisungasht_560.jpg[/img]

 

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: